sobota, 19 października 2013

Na początek...

Witajcie,

Pewnie wiele osób się zastanawia, cóż to takiego to Naturgraphia? Już pędzę z wyjaśnieniami.
Nazwa wzięła się z tzw. "wieczornej burzy mózgów", kiedy siedziałam i myślałam nad jakąś oryginalną nazwą bloga. Bardzo zależało mi na tym, aby była ona ściśle związana z tematyką, jaka będzie się tutaj pojawiała, a mianowicie: znajdą się tutaj zdjęcia przyrody i wszystkiego, co człowieka w życiu codziennym otacza. Nie zabraknie tutaj także sesji zdjęciowych, które mam w planie.
Dowiecie się, jak postrzegam świat jako indywidualna jednostka i ułatwię Wam (mam taką nadzieję) dostrzec piękno otaczającej nas przyrody, kultury i innych ciekawych rzeczy.
Sama nazwa "Naturgraphia" wzięła się z połączenia dwóch słów: natur od słowa natura - ponieważ chciałabym głównie zamieszczać tutaj zdjęcia natury, oraz graphia od photographia z łacińskiego - fotografia.
Niektórzy pewnie powiedzą "ale banał" a jednak nazwa wyszła miła dla ucha i mam nadzieję sensowna.
To tyle jeżeli chodzi o nazwę, w następnych postach będą się pojawiały zdjęcia robione przeze mnie i nie tylko, a także różne ciekawostki z życia wzięte.
Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło w te jesienne, coraz chłodniejsze już dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz